Fotografia ślubna, portrety, fotoreportaż – Marcin Biodrowski fotoblog

Przygotowania

Posted in o zdjęciach, reportaż by marcin on Wrzesień 20, 2011

Często nie ma możliwości fotografowania przygotowań obojga Państwa Młodych równocześnie i fotograf cały poranek spędza z Panną Młodą . Tym razem miałem okazję spędzić krótką chwilę w miejscu przygotowań  Pana Młodego.

Zadanie nie należało do prostych – w jednym pokoju hotelowym przygotowywało się siedmiu mężczyzn. Dokoła leżały pootwierane walizki, co chwilę ktoś wchodził lub wychodził, trudno było zrobić zdjęcie bez odwracających uwagę elementów. Półmrok panujący w korytarzu pomagał ukryć nieco rozgardiasz, a światło wpadające przez drzwi pięknie oświetlało każdego kto przez nie przechodził.  Zająłem miejsce w progu łazienki i czekałem aż ktoś stanie w wypatrzonym miejscu.

Na zdjęciu widać brata Pana Młodego, który wyszedł z zatłoczonego pokoju aby założyć koszulę. Kilka sekund wcześniej stał tyłem do światła jednak ktoś zaczął do niego mówić i mój „obiekt” odwrócił się we właściwym kierunku.

Tagged with: , ,

Skomentuj

